14.3.2014

Neon yellow

Olen varmaan aina suhtautunut pukeutumisessa kirkkaisiin väreihin todella varovaisesti. En ole koskaan ollut se, joka ostaa ne värejä räiskyvät kukkahousut tai vaaleanpunaisen villakangastakin. Rakastan värejä hurjasti, mutta useammin vaatekaappiini päätyy se vaaleanpunainen vaatekappale kirkkaan pinkin sijasta. Olen kuitenkin haastanut viimeaikoina itseäni kokeilemaan kaikkea uutta ja musta on tullut myös samalla aika kokeilunhaluinen. Nyt taitaakin olla värien vuoro.

Omaa silmääni miellyttää eniten melko simppelit asut, joihin värejä ja/tai kuoseja yhdistelemällä on saatu rohkeutta ja ryhtiä. itse yhdistin neon keltaisen clutchin ja statement-kaulakorun muuten todella selkeän asun kanssa. Odotan innolla kesää, aion nimittäin kokeilla noita valkoisen pitsimekon kanssa. 

Kuvat on otettu viime viikonloppuna mun synttäreiltä.

Nyt mun pitää jatkaa itseni parantamista. Roskis on täynnä nenäliinoja, en jaksa juoda kohta enään lasiakaan vettä ja sänky ei tunnukaan enään niin täydelliseltä paikalta. Oon katsonut Netflixistä sarjoja (lue: Suits ja Pretty Little Liars), joista molemmista ahmin jo 2. tuottarin jaksoja. Mietin jo hetken, että miten taas selviän kun vikat jaksot on katsottu, mutta sairasloma on kohta ohi ja aika kuluu taas ihan muihin juttuihin :D no worries! Kivaa päivää! :)

-Krista

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti