13.3.2014

Yellow Birthday Party

Viime viikonloppu tuli vietettyä kokonaan mun 21-vuotis synttäreitä juhlien. Oli ihanin viikonloppu sitten aikoihin. Niin kuin aiemmin kerroin, olimme rakkaiden ystävieni kanssa perjantaina katsomassa Emmagaalaa Barona Areenalla. Oli ihana kuunnella lahjakkaiden suomalaisten artistien esityksiä ja seurata Emmojen jakoa. Nuorimmat popparit saivat osakseen hysteeristä kiljumista ja kyllä pariin otteeseen mietin, että korvatulpat olisivat tulleet oikeasti tarpeeseen.

Lauantai aamuna suunnattiin parhaan ystäväni kanssa Kinuskillaan amerikkalais henkiselle brunssille. Oli täydellinen aloitus naistenpäivälle, sekä rentoutus ennen synttäreiden järjestämistä. Brunsseista on tullut mun lemppareita sekä itse tehtyinä, että ravintolassa tarjottuna.

Tuntuu, että olin koko viikon järjestänyt noita mun synttäreitä, mutta silti meille tuli lauantaina kamala kiire. Onneksi mun ei tarvinnut yksin tehdä kaikkea ja juhlista tuli todella onnistuneet. Ylivoimaisesti vaikeinta oli ton kakun tekeminen (ylläri ylläri). Tiesin sen jo etukäteen, mutta kun sain päähäni, että haluan Minion-kakun niin se oli myös saatava. Mitä olette mieltä lopputuloksesta, itse olin ainakin enemmän kuin tyytyväinen parhaan ystäväni ja minun kädenjälkeen, ihan superhieno! :) Ja niin kuin aikaisemmassa postauksessa teille hieman avasinkin, halusin keväiseen tapaan synttäreiden teemaksi keltaisen värin.







 Maailman hienoin Minion-kakku!
 





Oli muuten niin hauskat synttärit, että olen koko viikon viettänyt kipeänä sängyn pohjalla. Ja allekirjoittanut lähtee kohta lääkäriin. Haluaisin olla jo terve, sillä ulkonakin on niin kaunis ja keväinen sää. Nauttikaa te tuosta kauniista ja raikkasta säästä! :)

-Krista

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti