27.12.2014

Joulupäivän herkut

Meillä oli joulupäivänä perinteiset juustoherkuttelut. Ihan älyttömän hyviä ja mulla karkasi toi herkuttelu ihan käsistä. Näitä kuvia katsellessa toivoisin, että ne juustot olisivat vielä tuolla jääkaapissa mutta turha toivo, sillä taisin syödä ne. Jouluna on ihana herkutella ja vetää vähän överiksi! Toisaalta kyllä tämän aamun terveyssmoothiet ja itsepurisettu appelsiini-mandariini mehu teki oikein hyvää keholle. 

Nyt kolmatta päivää kotona kipeänä maatessa, toivoisin vain pääseväni ulos lenkkeilemään tai salille. Tuntuu että kroppa oikeasti kaipaa raitista ilmaa, hikoilua ja treenin jälkeistä hyvää fiilistä. Varmasti myös mielelle ja fiilikselle tekisi todella hyvää. Mulla on ollut pitkään treenimotivaatio kateissa ja oikeasti itseäni alkoi tämä asia kovasti ärsyttämään. Ei vaan yksinkertaisesti treenaaminen ole kiinnostanut yhtään. Tiedän kyllä, että lomaa edeltävät viikot olivat kouluasioiden suhteen vähän liiankin kiireiset, joten treenaaminen on jäänyt vielä enemmän syrjään senkin takia. Olen myös tajunnut, että ihan oikeasti miksi mun pitäisi käydä aina vääntämässä se parin tunnin salitreeni tai monen kilometrin juoksulenkki? Paljon enemmän saisin irti vaikka 15 minuutin pikatreenistä kotona, silloin kun aikaa ja energiaa on vähemmän. 

Nyt jotenkin tuntuu siltä, että motivaatio on hiippailemassa takaisin! Toivon ainakin niin! Hahaha miten tää treenimotivaatio tuleekin näin uuden vuoden lähestyessä? Niimpä! :) Ja mun ei siis tosiaan pitänyt avautua mun liikuntamotivaation puutteesta, mutta niin tässä nyt kävi. Mutta nyt herkuttelukuvia:







-Krista

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti