6.4.2015

The best girls and yummy pancakes

Mulla oli muutama viikonloppu takaperin täällä kylässä mun ihanat tytöt. Vietettiin ihana viikonloppu mun synttäreitä juhlistaen ja saimme nauttia ihanista keväisistä säistä. Noi mun rakkaat eteläntytöt tuovat aina auringon tullessaan. Tilaisin teidät taas tänne, kiitos! :) Sain ihan älyttömän ihanan lahjan tytöiltä (ja kyllä Lexington linja jatkuu). Rakastan pannukakkuja ja olin toivonut lettupannua lahjaksi ja sain ihan ylisuloisen sydän lettupannun. Sen lisäksi sain teemaan sopivan Lexingtonin keittiöpyyhkeen, jossa on pannukakkujen ohje. Heitin itseasiassa Jyväskylä tytöille, että 25-vuotislahjaksi haluaisinkin sitten rantahuvilan Hamptonista. Sinnehän noi Lexingtonin kupit ja keittiöpyyhkeet sopisivat upeasti. Tilaukseen siis! :DD

Brunch menú
Munakasmuffinit
Kinkkupiirakka
Hedelmälautanen
Limejuustokakku
Pannukakut kera marjojen
 ja vaahterasiirapin
Tuore appelsiinimehu
Kahvi




Kukaan ei varmaan ylläty siitä, että valmistimme taas aivan täydellisen brunssin. Ja todellakin päästiin niille leveleille, että toivoi vain











Mukavaa viikkoa!
-Krista

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti